Merkevarebygging

 

Merkevare gjelder alle!

Merkevarebygging er ikke noe som kun angår store nasjonale og internasjonale selskaper med feite markedsføringsbudsjetter. Det å skape sin egen unike merkevare og profil er like viktig uansett og bedriften er liten eller stor, og det gode er; det er fullt mulig å få til uansett hvor mange eller få 0’er markedsføringsbudsjettet ditt inneholder!

Å bygge en tydelig og sterk merkevare vil kunne gi selskapet et konkurransefortrinn som vanskelig kan kopieres. Det å skape et helhetlig konsept og en profesjonell profil for firmaet er etter vår erfaring en svært positiv og inspirerende prosess for hele organisasjonen, – og ikke så innviklet som mange tror!

Landemerket Alden i horisonten er et tydelig referansepunkt.
Landemerket Alden i horisonten er et tydelig referansepunkt.

Konsept – hva betyr det?

Merkevarebygging – kommunikasjon – profil – konsept … Ord som må fylles med innhold og være med i alle bedriftens strategiske avgjørelser, uansett om bedriften er liten eller stor, nyetablert eller med lang historie bak seg. En klar markedsføringsstrategi bidrar til å trygge kunder, leverandører og samarbeidspartnere i sine valg.

Hjerteblad hjelper bedriften å fylle ordene med innhold slik at markedsstrategien blir det viktige konkurransemiddelet den faktisk er.

Hjerteblad brenner for merkevarebygging og synes at dette er noe av det kjekkeste vi kan bidra med for å gjøre din bedrift enda mer konkurransedyktig!

Ta kontakt for en uforpliktende prat, så ser vi på hvordan Hjerteblad kan bistå din bedrift med å bygge en sterk merkevare.

 

Vi tilbyr også kurs i merkevarebygging!

Kursets lengde og innhold vil tilpasset etter hva som er ønskelig, men vi vil i utgangspunktet ta opp følgende tema:

1)  Hva er en merkevare – og hva betyr det for din bedrift?

2)  Avklaring av faktorer som bedriften kan bygge sin merkevare rundt

3)  Implementering av merkevarestrategien i praksis

 

Referanser fra kurs i Merkevareutvikling i Leirvik i Hyllestad Kommune, 02.12.2014:

  • 100% av deltakerne svarte “Svært fornøyd” på evalueringen av “Faglig innhold” og “Kursholder”
  • “Veldig engasjerende formidler av aktuelt, relevant materiell”. Anne Berit Garnes,naturterapeut,Sørbøvåg Aromaterapi
  • “Tykte du hadde eit smittande ekte engasjement”. Kirsten, Byggebransjen
  • “Veldig bra kurs!”. Håvard Bjørnestad, dagleg leiar O.M. Bjørnestad Eftf
  • “Godt gruppearbeid. Du er flink!” Laila Johannesen, daglig leder eMal AS
  • “Gruppearbeid var spennande.” Mary Anne Holmeseth, Krambua
  • “Lærerikt gruppearbeid”. Ole-Ivar Åm Sognnes, dagleg leiar Åm Sognnes Bygdeservice
  • “Syns det var givande og lærerikt.” Jofrid Eide, dagleg leiar Reset Frisør
  • “Bra! Takk for meg :-)” Henriette Sætnes-Høivik, gründer/eigar av Allmuen Kafé og Interiør + gründer/eigar av Tante Bolette
  • “Veldig god! Ein komprehensiv presentasjon. Mykje nyttig informasjon å ta med og tygge over sjølv.” Colin Tattersall, sivilingeniør Tattersall Engineering Norge AS
  • “Tidlig oppstartsfase og veldig nyttig med gode tips!”
  • “Meget bra kurs”.
Redningsbøyen gir trygghet.
Redningsbøyen gir trygghet.

You are a true success when
you help others be successful