Kommunikasjon og profilutvikling

 

  • Er bedriften tydelig, gjennomført og vellykket i sin kommunikasjon med markedet?
  • Forstår kunden umiddelbart det produktet du tilbyr?
  • Er produktet ditt ettertraktet og attraktivt?
  • Har bedriften en profil og en image som gjenspeiler bedriftens verdier og konkurransemessige fortrinn?
  • Har bedriften en moderne og tidsriktig profil?
  • Bruker du de mest effektive markedsføringskanalene for ditt produkt?

Hvis du er i den minste tvil om du kan svare et høyt og tydelig JA på disse spørsmålene, er vi i Hjerteblad overbevist om at vi har noe å tilføre din bedrift. Tydelig kommunikasjon, en gjennomført profil og en sterk merkevare skaper trygghet og tillit hos nåværende og potensielle kunder. Kommunikasjon og merkevarebygging er avgjørende for å lykkes i et konkurranseutsatt marked, men det betyr ikke at du må ha et sekssifret markedsføringsbudsjett for å nå ut med ditt budskap! Vi hjelper både små og store og bedrifter med å finne fram til sin unike profil og å bygge en merkevare som er i samsvar med forretningsstrategien.

Timeout. I ytre strøk har du holmene for deg selv.
Timeout. I ytre strøk har du holmene for deg selv.

Sammen med Hjerteblad sin strategiske samarbeidspartner, kommunikasjonsbyrået BAUTA Utvikling AS, sørger vi for at bedriften får en helhetlig løsning for sin markedskommunikasjon. Hjerteblad bistår bedriften med å utvikle en unik markedsstrategi som skal gi bedriften et konkurransefortrinn, mens team Bauta sørger for at strategiene settes ut i praksis. Vårt tette samarbeid gjør det enklere for bedriften å implementere en enhetlig og gjennomført markedskommunikasjon som er i samsvar med de grunnleggende forretningsstrategier som gjelder for bedriften.

Vi har svært gode erfaringer med denne måten å samarbeide på, og våre kunder har vært særdeles fornøyde med det arbeidet vi har levert for dem. Se f.eks. denne casen om Trappeprodusenten i Askvoll hvor Hjerteblad først var inne som forretningsrådgiver, og hvor BAUTA deretter overtok prosessen og iverksatte den markedsstrategien som Hjerteblad utviklet i samarbeid med kunden.

If you can’t explain it to a six year old,

you don’t understand it yourself.

– Albert Einstein